Seriöst

publicerat i Allmänt;
Den här kommentaren fick jag nyss.

Herregud! Jag måste säga att du uppdaterar riktigt surt. Om man har en blogg som ger mycket uppmärksamhet kanske man kan lägga lite tid till att skriva i den också. Okej, du har bättrat dig med 1 inlägg och 1 bild sedan det fredagsinlägget du skrev för riktigt länge sen som man fått läsa om och om igen för du aldirg uppdaterar. Okej ska inte säga aldrig men det är inte ofta nuförtiden. Finns det någon anledning eller? Eller är du ute och partar ute på krogarna och inte har ork till din blogg? Seriöst, vill inget illa dig, du har nog mycket att göra med din son och skola och allt vad du gör men om du vill behålla dina läsarna bör du uppdatera ofta, en blogg ska uppdateras varje dag. Nu slutar jag läsa din blogg, ha ett bra liv!

DET FINNS IDIOTER TILL ALLT... Men nu har jag iaf en sån mindre läsare ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

herregud . att folk orkar.

du får ju uppdatera så ofta du vill.

+ kan tänka mig har man barn som du. så tror jag inte man kan sitta vid datorn hela tiden

2:a kommentar, skriven , av Emilia :):

Men gud... :(

3:e kommentar, skriven , av stina:

HAHAH men herregud vilken spån till människa! :D

4:e kommentar, skriven , av Jonna:

Haha men vilken jävla kommentar! XD

näe Bea, att du aldrig uppdaterar! Du får strunta i skola och din son, och sno en dator nånstans så du faktiskt kan UPPDATERA!

Himmel och pannkaka!

saknar er! :)

5:e kommentar, skriven , av Karin:

Började nästan skratta när jag läste det där. Att inte den lilla människan läser några andra bloggar då.

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

oj vilket roligt liv den människan verkar ha :(

7:e kommentar, skriven , av Emelie:

Haha måste vara ett fan som saknar dig =)

Kommentera inlägget här :