fredag

publicerat i Allmänt;
Jag har inte haft någon tillgång till dator men nu är jag på mammas jobb. Wiggo är hos sin farmor & jag + mamma ska ner på stan en sväng & glo lite. Imorgon åker vi till Spanien & jag tror inte att jag kommer hinna skriva mer innan dess så det här får bli det sista inlägget innan vi åker .
Jag , anton, wiggo, mamma, pappa & min syster ska åka & vi kommer hem den 30/9 . Jag har såklart kameran med mig så när jag kommer hem så blir det fullt med spanien bilder ;D  jag är skitnervös för att flyga men det ska nog gå bra , hoppas jag haha! Men men , jag hoppas att ni får det bra  & att ni kommer tillbaka & läser när jag kommer hem.

Puss&kram <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Ha det så bra i Spanien! :D

2:a kommentar, skriven , av Elisa:

Ha det så bra :)

3:e kommentar, skriven , av ida:

ha det så bra nu:)

4:e kommentar, skriven , av gladulle:

Ha det så bra i spanien :)

5:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Jag är inte alls avundsjuk, nej inte alls!!! jag ska jobba hela helgen och du får njuta av spanien!! skit vad avundsjuk jag är!! vill också bort från detta gråa land =( men ha det så bra och relaxa ordentligt nu, sola åt mig också är du snäll!!! hälsa anton och la familia!!! Puss och Kram

6:e kommentar, skriven , av Erla och nathalie:

Kolla gärna in våran blogg, hoppas du får en bra dag!

7:e kommentar, skriven , av Erla och nathalie:

Kolla gärna in våran blogg, hoppas du får en bra dag!

Kommentera inlägget här :