Fredag

publicerat i Allmänt;
God dag!

Idag så vakna vi kl 8.30 fast har vart vaken i stortsätt hela morgonen eller från 4-7 då Wiggo vakna & inte alls ville somna om. Nu så sitter jag på mammas jobb ska snart käka pizza & sen ska jag & min vän Sandra till stålfors & hälsa på , alltså våran gamla skola :) Wiggo somna precis i sin vagn helt utslagen, stackarn <3 
Och ikväll så blir det bara jag & älskling , vi ska gå på bio & se Wanted tror jag den hette det ska iaf bli jättemysigt & kul att göra något bara vi två . Wiggo ska sova hemma hos sin mormor & morfar så vi får nog lite sovmorgon imorgon, härligt efter en sån här tidig morgon. Nej , nu så ska jag springa & hämta pizzan som nog är klar nu ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av wiggosfaster:

Hej bea !



nu har jag precis börjat blogga ,

och min design är HEMSK ! hur fixade du din så fin ?

Ha de underbart !



/Felicia

Kommentera inlägget här :