God morgon / Onsdag

publicerat i Allmänt;

Nu är vi vakna & sitter i soffan& kollar på teletabbies wiggo älskar det :)  Och jag måste säga att det är riktigt ruttet väder ute jag är så himla trött på regn , regn & regn när kan det bli fint ? Visst det är ju höst nu men iaf .

Idag så vet jag inte vad vi ska göra , jag kanske ska åka & hämta min syster ifrån Örebro det skrev ju jag igår redan. Annars vet jag inte alls vad vi ska göra har inga planer alls för denna dag . Har ju egentligen skola men jag känner inte alls någon ork till att gå , snuvig & hostar nej tack jag stannar hemma & blir frisk istället .

Nu så ska vi gå & käka lite frukost , hoppas ni får en bra dag! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Jag är också trött på det här höstvädret, jag tycker att det kan vara sol någon dag som omväxling. Det skulle vara så mycket roligare att gå utanför dörren om det inte regnade. Hoppas du får en bra dag! :)

2:a kommentar, skriven , av amelie:

Helt sjukt! Jag drömde om dig inatt, igen! Kanske för att jag sett dig några dagar på stan den senaste tiden! :)

Kommentera inlägget här :