Kväll..

publicerat i Allmänt;
Och klockan blev helt plötsligt jättemycket  ..

Älskling står i duschen & min lilla älskling ligger i sängen & sover sen ungefär 1 timme tillbaks. Själv så sitter jag här & har ingen fantasi alls på vad jag ska skriva. Jag som skulle slänga in bilder idag verkar som det blir för sent , jag ska ju vara här imorgon så får väl slänga in dom då om min baby tillåter det . Jag & älskling har bara kollat på TV & myst i soffan med en chips påse , mumsigt värre!

Ochjustja! Jag glömde säga att i torsdags förra veckan så var det min & antons 3 månadersdag <3 jag tycker det känns som flera år tillsammans med honom men bara 3 månader alltså , jag älskar dig!

Och nu är det bara 12 dagar kvar tills vi ska åka till Spanien , tror ni jag är lite nervös ? Ohyes!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ...:

Du skriver hela tiden att du ska lägga in bilder men gör inte det, lite tjatigt....

Kommentera inlägget här :