Måndag

publicerat i Allmänt;
God kväll.

Jag mår något bättre iaf har inte haft feber idag men jag är jätteförkyld fortfarande. Idag så vakna jag kl 10.30 & GUD så skönt det var att få sova ut lite när man inte mår sådär jättebra. När jag vakna så kom Wiggo han fick leka lite & äta sen runt kl 12 gick vi ut på en promenad till mammas & pappas jobb & han somna på vägen dit så då stod han utanför där & sov så jag passade på att åka hem till lägenheten & städa så det gjorde jag . Sen åkte jag tillbaka & luncha med mamma & pappa sen så träffa jag & Wiggo min vän Sandra på stan vi gick bara runt lite sen så gick vi hem igen, sen hämta vi Anton från jobbet & sen hem till lägenheten packade ihop lite saker & nu så sitter vi hemma hos mamma & pappa vi ska sova här ikväll . Men vet ni vad ? jag glömde kameran men jag tror mamma har lite bilder på den andra kameran som jag kan lägga upp sen. Då ska ni få se lite bilder.

Kommentera inlägget här :