Svar på frågorna.

publicerat i Allmänt;
Postat av: lovisa

1.Hur ofta träffar Tobias wiggo? Beter han sig som en pappa?
2. Kallar wiggo anton för pappa? Kan han prata?
3. Varför lägger du aldrig in bilder på wiggo mer eller skriver om hans utveckling?
4. Har du ensam vårdnad om wiggo?
5. Hur mycket betalar Tobias för wiggo?

svar :
1.Vi har bestämt att Tobbe ska ha Wiggo två dagar i veckan men det är inte alltid det blir så. Om han beter sig som en pappa? Hmm, inga kommentarer.
2. Ja Wiggo kallar Anton för pappa . Han kan säga " mamma, pappa, hejhej "
3. Jag har tror jag har svarat på den frågan flera gånger , jag har ingen dator hemma & när jag väl skriver i min blogg så är jag på mammas & pappas jobb för att skriva ett snabbt inlägg därför kan jag varken lägga ut bilder på Wiggo eller skriva så mycket om vad som händer.
4. Nej , det har jag inte .
5. Jag har inte fått ett öre utav honom sen han flyttade ut ( i april ) men jag fick 500 kr igår utav honom.
Men jag håller på & ska fixa underhållsbidrag så det löser sig nog.

Postat av: anonym

När ska du börja skolan? och kan wiggo stå ännu? :)

svar : - Jag börjar den 1 oktober på riktigt om man nu säger så .  Nja inte själv utan han kan mest ställa sig upp mot saker :)

Postat av: Linda

Jag undrar vad du vill jobba med i framtiden :)

svar : - oj det var svårt . Min högsta önskan sen jag var lite var att få bli frisör & jag verkligen älskar att klippa, färga & ja allt men det ser inte ut som det kommer bli så. Annars så vill jag jobba med äldre människor :)

Postat av: anonym

om du skulle bli med barn nu, skulle du behålla det då?


svar : - Nej det skulle jag inte hinna med . 

Postat av: Marie [Williams Mamma ♥]

Ska du & Anton skaffa barn?


svar : - vad gullig fråga Marie :) haha, jag vet inte kanske någon gång i framtiden om det lyckas hålla mellan oss vill säga.

Postat av: Therese Johansson Teddys Mamma

Hur var den första tiden med din son? Kram Therese


svar : - Precis lika underbar som den är nu.:)  Den första tiden var väldigt lugn alltså han sov mest hela tiden & åt sen somna han om igen . 

Postat av: sara

länge sen du la upp bilder på wiggo nu men han är ju snart 1 år och borde kunna gå snart. kan han det?
pratar han något?


svar : - jag orkar inte svara på den frågan en gång till . haha! Nej Wiggo kan inte gå än men han är på god väg . Prata kan han göra lite grann " mamma , pappa & hejhej" . :)

jag hoppas ni blir nöjda för svaren.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mamma:

vadå borde kunna gå. för en del barn tar det längre tid. alla är inte likadana. min dotter började gå vid 16 månader. ett annat barn vi känner började gå vid 9 månader. barn är så olika. och dom utvecklas i olika takt. det är det som är så häftigt med barn.

Kommentera inlägget här :