Tisdag

publicerat i Allmänt;
Hejsan alla söta ;D
Tyvärr så har jag inte kunnat blogga något i helgen , men jag måste säga att bion i fredags var jättebra & det var super mysigt att bara få göra något jag & älskling. I lördags så var jag & älskling på tuna park en sväng han köpte kläder & jag ingenting , duktig va ?:) Haha! På kvällen så kom Wiggo hem från sin farmor & jag hade världens huvudvärk men det gick över ganska snabbt faktiskt,  älskling fick ryck & ville åka till örebro till sin mamma så kl 19 på lördagkväll så satt vi oss i bilen & åkte till örebro sov över där & kom hem igår eftermiddag . Helgen har vart bra & mysig , Wiggo har sovit som en stock hemma hos antons mamma jag förstår inte hur han kan sova så mycket där men det kanske är luften som är olika inne i stan & på landet . Vad vet jag! :)

Idag så har vi inte gjort så mycket vi vakna kl 9 åt frukost & tog på oss kläder för att skjutsa sjuka Anton till jobbet för jag har smittat honom & nu så har vi fastnat på mammas & pappas jobb , Wiggo sover i vagnen men vaknar nog snart & är lite små hungrig. Klockan 14 så ska Tobbe komma & hämta honom för att vara med honom i några timmar , då ska jag passa på att vara "mamma ledig " & umgås med min kära vän Sandra . Vi vet inte vad vi ska göra men någon hittar vi säkert på . :P Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg. Och jag ska försöka uppdatera lite oftare , jag har ju ingen dator hemma eller jo det har jag men inget internet det funkar ibland bara.

vad ska ni hitta på idag då ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

träffar Du aldrig bella å max längre?=)

Kommentera inlägget här :