Tisdag

publicerat i Allmänt;
God eftermiddag

Natten har vart jobbig Wiggo har blivit smittad utav mig så han är jätteförkyld & hostar som tusan.
Dagen började med att jag vakna runt kl halv 9 gick upp med Wiggo i ungefär 20 minuter sen så somnade han om igen. Sen när jag stod i duschen så blev det helt svart i huset hemma hos mamma & pappa så då hade strömmen gått så på med kläder för att åka in till stan för att kunna ge Wiggo mat.  Så nu sitter vi på mammas & pappas jobb har precis vart & käkat. Idag händer väl inte så mycket , jag är sugen på att ta en sväng till tuna park men jag vet inte med vem? Och har ingen större lust att gå själv direkt.
Ikväll så ska jag & Wiggo ut till mamma & pappa för att sova överb där en natt till , Anton ska sova hemma hos sig vad jag vet just nu . Och idag MÅSTE jag komma ihåg den där jäkla kameran för jag har laddat på med bilder.

Svaren på era frågor får ni någon gång ikväll .

Kommentera inlägget här :