Torsdag

publicerat i Allmänt;
Jag kan ju börja med att skriva att jag är jäkligt trött .
Idag så har jag vart i skolan, sen har jag följt med min vän Sandra på en sak & efter det så tog vi en liten snabb fika . Sen traska jag hit som är på mammas jobb , dom har ett eget företag . Mamma är kontorskvinna haha & pappa är elektriker.
Idag vet jag inte vad jag ska göra är väldigt rastlös har jag märkt & vill göra något hela tiden . Jag har mina små ryck ibland :P Och älskling är på Zero & åker såna där skor med hjul på :P haha vad det nu heter funderar på att gå tid men jag känner mig alldeles för lat för det just nu faktiskt .

Jag var på stan igår & köpte ett par jättesöta Nike skor till Wiggo som han ska ha när han börjar gå det är storlek 19½ på dom , haha snacka vad små dom är då . Sen så köpte jag mig en keps, jag brukar då aldrig använda keps men det är alltid bra att ha en när man åker utomlands ifall man skulle bränna sig.

Nu är det inte långt kvar alls tills vi åker bara 16 dagar kvar , jäklar .
20/9 - 30/9 , inte illa men jag är dock väldigt nervös men det ska nog gå skitbra ;D

Nej nu känns det som jag skrivit en hel del här . Nu ska jag kila en sväng .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

19 ½ i storlek var inte mycket.. oj, det hade Elin typ när hon var 7-8 månader :P

Avis på att ni ska utomlands!!

2:a kommentar, skriven , av Jonna:

åh vilka små fötter han har! :) Ludde har skitstora, storlek 21 haha ^^

Kommentera inlägget här :