21/4 tisdag.

publicerat i Allmänt;
Praktik som vanligt. ni som inte vet så praktiserar jag på en lågstadieskola i en klass 2 .

Tror jag börjar bli sjuk har ont i halsen, fryser & känner mig hängig skulle iofs inte förvåna mig om jag blev det så pass mycket sjuk Wiggo har vart utan att jag ens fått en symtom men nu verkar de komma. Så typiskt att de kommer nu sista veckan på praktiken & så börjar skolan igen vilken jag måste vara i också. ååh ! Ja jag har diskat nu & dammsugit också såg förjävligt ut nej men de såg inte bra ut & jag är så himla pedant här hemma allt ska vara rent & snyggt ! ( man blir så när man flyttar hemifrån ) .

nej ska lägga mig i soffan nu , vila kroppen värker för fullt. är allt bra med er då?=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Måste bara fråga.. Går inte du omvårdnad? :)

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Jag trodde att ni bara hade praktik på sjukhus/äldreboende? :)

Kommentera inlägget här :