22/4 Onsdag

publicerat i Allmänt;
Praktik som vanligt & det gick bra.
Idag mår jag som vanligt hängig i kroppen & ont i halsen , tog en tablett när jag var på lunch så nu mår jag väl lite bättre iallafall. Wiggo är hos dagmamman & det har gått jättebra hos henne Wiggo har en tjejkompis som är i samma ålder som honom & han går runt & kramar henne hela tiden, igår när jag hämtade honom så kramade han henne så hårt att båda trillade omkull , haha dom är så söta ni ska bara se :)

" Den perfekta killen.... Det är killen som säger " älskling " till dig och inte " sexy " när ni avslutat erat samtal.
Det är han som stannar uppe för att se hur du sover och kysser dig på pannan. Det är han som vill visa upp dig när du vaknar på morgonen utan smink & rufsigt hår. Han som tar din hand när ni är med vänner och han som säger till dig hur lycklig han är över att du är hans. Han som säger till sina vänner " hon är den rätta för mig " .

ja, om det ändå vore så skulle jag vara lycklig !

Kommentera inlägget här :