Dålig uppdatering.

publicerat i Allmänt;
Har inte orkat skriva något i bloggen, har haft fullt upp & vart ute så mycket som möjligt i det här sköna vädret.
Igår kväll så var jag & anton hemma hos Rebecka & jonte åt tacos & spelade spel mycket trevligt :)
sen så åkte vi hem sov , sen idag har jag vart hemma hos mamma & pappa åkte in till stan upptäckte att jag kanske har punka på bilen åkte till statoil kolla upp det , jag vet inte riktigt vad det var.

nu sitter jag hemma i lägenheten ska snart åka tillbaka till mamma & pappa vi ska grilla ute , mysigt !

måste bara säga , fan va folk reagerar på att jag röker ? orka ..
jag vet att det är dumt men folk håller på o säger att det inte är bra för mitt barn men snälla ... tror ni jag stoppar ciggen i hans mun & säger " ta ett bloss wiggo " ? eller blåser på honom ? idioti  !  och inte fan blir jag en sämre mamma för det. nu märker jag verkligen att jag inte kan säga ett skit här i bloggen utan att folk börjar argumentera massa skit så jag ska inte säga ett smack i fortsättningen ! är ni nöjda nu ?

nej , usch nu drar jag får se när jag kommer tillbaka, tappat lusten att folk lägger ner så mycket engeri ....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

verkar som du ofta är borta på kvällarna och helgerna :) är wiggo med då ller var har du honom?

2:a kommentar, skriven , av Lilla jag:

skit i va alla avundsjuka människor skriver! du e inte den första mamman som röker precis. o gå ut o roa dig på kvällarna o helgerna du e människa även fast du har barn liksom! hade hon misskött sitt barn så hade hon nog inte fått ha kvar honom eller hur? puckon! folk e bara avundsjuka!stå för den du är!!!!!

3:e kommentar, skriven , av Therèse:

Strunta i alla Bea. Dom vet absolut ingenting och är bara avundsjuka. Jag tycker att du är en bra mamma för Wiggo. Fortsätt att vara stark. Jag håller på dig!

4:e kommentar, skriven , av Madde:

jag struntar fullständigt i om du röker eller inte, det som stör mig är att du har sån dubbelmoral. När wiggo va nyfödd va du jätte öppen med att du verkligen inte rökte och att de var så äckligt, men nu är det tydligen inte så längre. Jätte kul för dig att du lärt dig röka, grattis!

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tror det inte handlar om avundsjuka då det inte finns någonting att vara avundsjuk på när det kommer till rökning osv. Sedan att du själv röker är ju bara dumt. Du slutade och var fri ett bra tag, för att sedan börja igen? Inget illa ment mot dig så ta inte illa upp.. Men vill du inte leva länge med din son och vara frisk? Rökning är faktikt skadligare än vad vissa tror! Försök iallafall, det kan ju inte skada att försöka. Och sedan fråga dig själv; varför röker jag? Och är det verkligen gott?

Det är två frågor man inte kan svara på, och nej det är ju fan inte gott.. Hoppas du försöker iallafall och kan sluta! För dig och din familjs skull.

6:e kommentar, skriven , av Johanna:

Jag menar som sagt ingenting illa mot dig som person, alls. Jag säger absolut inte att du är en sämre mamma än någon annan.

Men såhär är det;



En rökare får i sig en fjärdedel av röken från en cigarett. Resten går ut i omgivningen.

Att påstå att det inte drabbar ens barn kan jag inte förstå.



Barn till rökare växer sämre, sover sämre och får oftare allergier, förkylningar, lunginflammationer och öroninflammationer.



Det bör alla som är föräldrar och röker tänka på!

Kommentera inlägget här :