Fredagkväll'

publicerat i Allmänt;
Nu så är vi hemma igen. Wiggo är hos Tobbe & jag saknar min plutt redan , kom hem <3
Jag & Anton är hemma hos mamma & pappa vi har grillat & ätit gott , mysigt värre! Sen åkte vi till Rebecka & Jonte träffade dom & kollade en snabbis på TV sen åkte vi till antons bror träffade honom & sedan träffade vi antons kompis Matte också. Nu sitter vi hemma & kollar på singing bee sen så blir det väl något annat roligt att kolla på hoppas jag!
Imorgon så vet jag inte vad jag ska göra ? jag vill göra något så att dagarna går snabbt så att min plutt kommer hem & jag vill bara krama honom NU NU NU !
aja, ..

Som de flesta såg så söker jag en medryttare till min lilla c-ponny , skriv ett mail istället för att ställa frågor på bloggen det blir lättare då för mig! :) tack!


nej det har vart dålig uppdatering här , jag vet det . MEN det är så himla fint väder ute & då vill jag inte sitta inne på bloggen faktiskt.. Aja, får se om det blir mer uppdatering imorgon igen. GOD NATT <3

Kommentera inlägget här :