God kväll'

publicerat i Allmänt;
Har inte haft möjlighet att skriva o orken har inte heller funnits där. Igår så var vi ju som sagt på O'learys och kollade på speedway o drack lite , sen drog vi vidare till Time out satt där o drack lite sen hände lite saker under kvällen så jag sov hemma hos Rebecka på landet. Mamma hämtade mig där i morse o skjutsade hem mig till lägenheten där var Anton så vi pratade lite grann o sen gick vi ut hans kompis kom o jag låg på en filt på gräsmattan o solade, sen så har vi bara tagit de lugnt. Mamma kom o hämtade lite sängar o sånt som vi hade i förrådet i stan som vi har  í min stuga nu här hemma så vi har plockat ihop det nu & de blev jättefint. Ikväll ska vi sova där ute , Wiggo försöker redan sova & han sover nog också skulle jag tro han sover här inne i det stora huset nu så länge sen bär jag över honom.´..




 en bild från igår

Kommentera inlägget här :