God morgon!

publicerat i Allmänt;
Igår kväll så åkte jag & Rebecka hem till Maria ( en kompis till Rebecka & hennes syster ) vi satt där & drack pepsi & pratade en massa skit , väldigt trevligt. Sen åkte vi hem till Bella med Max där satt vi också & pratade liten stund med henne sen åkte vi hem , Rebecka lämnade mig här & jag gick & la mig. Nu är jag vaken & ska snart åka hem till mamma & pappa hade jag tänk ska sola & kanske rida lite om jag orkar , jag är jättetrött !
Men jag tror nog att kameran får följa med ut iallafall & ikväll så ska vi ju ut till O'learys ! dricka lite & kolla på speedway det blir nog trevligt :)
men nu ska jag kila , hoppas ni får en bra lördag . jag ska försöka uppdatera så mycket som jag kan.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netteh:

Tackar,tackar Bea för kommentaren :) sjukt söt blogg på dig och din son! :) take care.

Kommentera inlägget här :