lägenheten.

publicerat i Allmänt;

Jag & wiggo är hemma vi har damsugit & fixat lite här. Nu väntar vi på att Anton ska komma & hämta upp oss sen bär de ut till landet där ska jag sola & hjälpa mamma lite & städa kanske? Sen så ska vi åka förbi Rebecka på vägen hem o hälsa på. :) Imorgon ska Wiggo älskling iväg till dagmamman då ska jag passa på & städa här hemma så det blir rent & fint. Tvätta behöver jag dock inte göra för det gjorde jag hemma hos mamma & pappa igår så allt är nästan tvättat bara lite kläder som är Wiggos men de tänker jag tvätta idag.

Hm, ja som sagt ifall min kamera tänker hoppa igång så ska jag slänga upp lite bilder, men det blir inte än på ett tag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therèse:

Klicka in hos Freestreet och samla ihop poäng så får du presentkort hemskickade som du kan använda hos Nelly, Din sko, JC, Åhlens, Bianco och en massa andra affärer. Besök länken nedan så hjälper du även mig att samla in hela 6 poäng :) http://www.freestreet.se/?r=7361

Kommentera inlägget här :