måndagskväll '

publicerat i Allmänt;
Nu sitter jag hemma i soffan & tar det lugnt Wiggo ligger nu i sängen & försöker sova , får väl se hur det går med den saken. Igår somnade han jättesent & vakna tidigt på morgonen & han sov bara i 1 ½ timme hos dagmamman vet inte riktigt vad det är med honom nu för han sover jättedåligt & gnäller , kanske fler tänder på G ?
Jag, Wiggo & Rebecka har vart i lekparken med Wiggo & som vanligt så tror nog jag att jag & Rebecka skrattar mer än vad Wiggo gör :P som sagt är hemma, wiggo försöker sova, jag har diskat & nu väntar jag bara på att Wiggo ska somna så jag kan hoppa in i duschen sen är det lite tvättdags också puuh måste plugga också :/

nu ska jag kila ! vi hörs nog senare .. ska se om jag hittar kamera sladden också så kan jag lägga in lite bilder.

Kommentera inlägget här :