Onsdag'

publicerat i Allmänt;
Sådär nu kan jag blogga ett inlägg innan det är dags för att plugga.
Idag så har jag vart på praktiken fram till kl 13 fick sluta en timme tidigare . Efter det gick jag hem , diska , tvätta & städade lite grann sen kom Rebecka förbi snackade lite & så var hon så gullig att hon skjutsade mig till skolan runt kl 15 då jag hade lektion. Vi fick sluta tidigare från lektionen också en hela 40 minuter tror jag , tjohej!
Anton kom & hämtade mig & min gamla klasskamrat Sandra så åkte vi hem till lägenheten sen gick Sandra hem till sig eller ja sin pojkvän då .Hmm ja så åker jag hem till mamma & pappa när jag kommer hem så möts jag av en gnällig son & min mamma säger att han har 40 graders feber ( inte igen tänkte jag ) han var ju nyss sjuk? stackars lilla kille <3 han är verkligen lik sin mor när det gäller sånt där jag var väldigt ofta sjuk när jag var liten också. Hoppas han blir frisk snart bara massa sjuk hela tiden !

Ja nu sitter jag här har precis duschat & ska som sagt plugga snart tror jag (?) eller så gör jag det imorgon istället , fan vad lat jag är. Hoppas ni har haft en bra onsdag iaf . :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bitte:

Hej vill tipsa dig om att jag har en tävling i min blogg det du kan vinna är detta



En skinnjacka och ett presentkort på 500

Kommentera inlägget här :