På landet.

publicerat i Allmänt;

Jag & Wiggo är ute på landet nu hos sin mormor & morfar , hos min mamma & pappa. Wiggo har precis lagt sig i sängen men jag tror nog inte han somnat än. Han har fått alla (!) sina 2 mediciner , älskling <3
Han har också smittat mig med sin hosta så nu sitter jag här med världens hosta här hemma , åh kan det bli bättre?
Inatt sov Wiggo jättebra han vakna en gång runt kl halv 4 men då var det bara nappen som han saknade. Inget hostade eller något på nätterna , tack & lov. Men vet ni vad ? I natt var det istället jag som hostade järnet , jag hosta & hosta trodde nästan att jag skulle börja spy ( ursäkta ) men usch vad obehagligt det var .

Idag då? Jo , jag har solat , vart ute & gått med mamma  , träffat Sandra & vart med henne + wiggo . Sen när jag & Wiggo skulle gå hem så satt han i sin vagn & sjöng hela tiden haha så söt ! Sen cycklade det en förbi oss Wiggo vinkade & sa " Heeejååå " haha  , underbart !
Jag älskar min lilla pojke <3

Vet ni vad , jag ska kila nu igen . Men jag kanske skriver mer senare om jag orkar är rätt trött & förbannat sugen på godis haha åh vad bra det gick ihop !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karolina aka melwins mamma:

okej, men vad är det för sort osv? :p

2:a kommentar, skriven , av karolina aka melwins mamma:

okej, men vad är det för sort osv? :p

3:e kommentar, skriven , av bells:

söt blogg :D

Kommentera inlägget här :