Sen eftermiddag.

publicerat i Allmänt;
Jag hämtade upp Rebecka i skolan & sedan åkte vi hit en stund innan det var dags att hämta Wiggo & så åkte vi och lämnade honom hemma hos Tobbe sen drog vi till tuna park , men jag hade inte min bankkort med mig det hade Anton så han kom med det efter ett tag , men jag köpte aldrig något. Rebecka la däremot undan ett jättesöt student klänning.
Sen skjutsa jag henne för att hon ska hämta bilen så jag åkte hem under tiden så nu sitter jag här. Väntar på att hon ska komma hit , sen ska vi åkte ut till mamma & pappa för att grilla. mumsigt värre !
hm, ja nej det är väl det enda som hänt. Hon som skulle komma & rida imorgon kommer inte för hon skulle iväg så det är en annan tjej som har skickat mail o frågat lite så vi får väl se vad hon säger :)

Kommentera inlägget här :