Söndag'

publicerat i Allmänt;
God morgon!
Idag så vaknade vi kl 9.15 för att vara exakt.
Igår så gjorde vi inget speciellt var hemma & moffa chips & dipp mycket gott sedan kollade vi på TV & en rysare jag kan inte kolla på såna där så jag gick & la mig sen när Anton gick & la sig så skulle han berätta för mig hur filmen slutade vi somnade kl 1.30 ungefär. Idag då ? Ja pappa & anton är ute & målar jag sitter här för jag fryser det är sol men blåser rätt bra faktiskt , typiskt jag som trodde att det skulle bli lika fint idag som igår.
Wiggo ? han är fortfarande hos Tobbe skickade sms nyss men inget svar jag vet inte om han kommer hem idag eller imorgon skulle vara bra att veta. Jag saknar honom <3
Rebecka skickade ett sms nyss & fråga om vi skulle hitta på något sen & det ska vi med vad ? det vet vi inte än. Ja så ser min dag ut just nu , min mormor & morbror & moster kommer ut hit i eftermiddag trevligt :)

Skorna som jag vill sälja är det storlek 36 på det glömde jag att skriva :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Halloj! Du är verkligen en stark tjej, jag läste alltid din blogg förrut, mycket när wiggo typ precis föddes.Jag såg dig som en väldigt stark person då med och undrade hur du kunde ta allt med wiggos pappa. Nu när jag läser är du som en ny person, starkare ännu starkare! du skriver att du röker och det sticker i mångas ögon, men kom igen! alla är ju nästan rökare du ska stå för att du är det även fast det är en dålig vana det fattar ju du med. Vill bara säga att jag beundrar dig som person som klarar allt, och du... stå på dig :) Ha det super bra!

Kommentera inlägget här :