Tisdag'

publicerat i Allmänt;
En vanlig dag idag & det har vart praktik , det gick bra!
efter praktiken kom Rebecka hem till mig så vi åkte tillsammans & hämtade Wiggo från dagmamman han låg & sov när vi kom & hade sovit i  3 timmar helt otroligt . Vi åkte hem & då kom anton & jonte vi satt & kollade på TV en stund sedan kom mamma & hämtade Wiggo eftersom jag inte har någon barnstol i bilen jag åker. Sen så åkte jag hem till Rebecka upptäckte att jag glömt mobilen i stan åkte tillbaka hem & sedan köpte vi olja till Rebeckas bil tillbaka till Rebecka sen & sedan åkte jag hem hit till landet . Fram & tillbaka :)
jag har precis lagat mat & lagt Wiggo så nu hoppas jag att han somnar snart .
Rebecka & jonte är på väg hit  sedan blir det läggdags i tid men först en dusch. får se om jag hinner skriva mer idag är jättetrött..

berätta vad ni har gjort :)

Kommentera inlägget här :