Tisdag'

publicerat i Allmänt;
Nu så sitter jag på mammas jobb , vi har precis vart ute & gått . Jag , Wiggo , mamma & hunden Lisa :)
Vi stannade & köpte glass när vi hade gått våran runda så gick vi hit & åt den så nu har alla ätit varsin glass.
Idag ? hm, vet inte vad som händer har inga planer alls & jag är jätte rastlös. Jag vill sola men tycker det är lite onödigt när solen redan är framme & är stark. Anton är hemma hos sig & tvättar bilen ( min mammas & pappas bil ) .
Försöker få tag på honom men han håller väl fortfarande på . Snart ska jag & Wiggo gå hem o lata oss lite framför TV fast jag vill egentligen inte gå in de är så hima varmt men men får se vad vi hittar på .

Igår så kom Rebecka in till stan vi tog en lång promenad & sedan gick vi hem lagade mat & sedan gick vi ut igen. Mamma hämtade mig & Wiggo på stan så vi åkte till min morfar & firade honom , sen hem till mamma & pappa vi sov där. Så har min dag sett ut igår .

Tog lite bilder också så får se om jag slänger in dom senare om jag orkar & har tid :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melinda:

Gud va gott med glass !

Kommentera inlägget här :