Torsdag - näst sista dagen

publicerat i Allmänt;
är hemma på lunch som vanligt & jag orkade pallra mig iväg till pratiken trotts feber igår kväll , idag mår jag dock bättre :)
än så länge har det inte hänt så mycket , barnen var på teater på skolan & jag fick då istället plasta in lite fina bilder som dom gjort till sitt arbete om universum. Jag är så snäll & duktig :)
Vet ni en till bra sak jag har gjort ? JAG HAR HITTAT KAMERA SLADDEN , WOHO ;D
äntligen ska ni få se lite bilder , men jag börjar med att slänga in dagens enkla outfit .


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise - [ Mamma till Eddie ]:

har du köpt dina tights på VILA? :) snygga är dom iaf!

2:a kommentar, skriven , av Maja.:

snygg outfit, är det leggings? har letat efter snygga sånna!

3:e kommentar, skriven , av paulina:

skön tröjan såg ut, fin var den med! :)

4:e kommentar, skriven , av bea wiggosmamma:

svar : - mina leggings jeans kommer ifrån vila :)

5:e kommentar, skriven , av Ida:

vart har du köpt tröjan? :)

Kommentera inlägget här :