Fredag '

publicerat i Allmänt;
Hejsan hoppsan!
Hänt väldigt mycket sen jag skrev sist dock kan jag inte berätta allt. Wiggo är hos sin farmor & ska åka till sin pappa idag eftersom att det är hans helg ( om han nu tar honom ) .
I onsdags var jag ute på krogen med Rebecka, Camilla, Johanna & Emma vi hade jätteskoj, tack så mycket tjejer <3
Kom fram en ur söt tjej & gav mig världens gulligaste kommentar & de gjorde min kväll ännu bättre eftersom jag just nu inte mår sådär jättebra. TACK till tusen de värmde.  ( hoppas du läser de här )

Ikväll så ska jag umgås med Lina , Sara & kanske Vicky om hon följer med , jag hoppas det. Vi ska ha de kul & de förtjänar vi alla efter allt som hänt. Vill att min älskade vän Rebecka också ska vara med men hon jobbar :( men vi måste ses imorgon gumman!

Nu så ska jag kila igen, förlåt för ännu en dålig uppdatering.
saknar dig min älskade son.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

nästa gång är rebecka med! och jävlar vad kul vi ska ha i kväll bruden ;)

2:a kommentar, skriven , av Lina:

nästa gång är rebecka med! och jävlar vad kul vi ska ha i kväll bruden ;)

3:e kommentar, skriven , av Julia:

härligt med gulliga kommentarer! :D

Kommentera inlägget här :