hos mormor.

publicerat i Allmänt;
Wiggo har precis följt med sin mormor hem idag & ska sova där så jag kanske kan friska upp mig lite & bli lite piggare iaf . Nu så ska jag snart hoppa in i duschen & fräscha till mig lite grann . Sen blir det bara till att slöa i soffan & kanske laga lite mat ifall jag orkar . =P
Imorgon är jag som sagt ledig då ska jag väl också bara ta de lugnt & försöka bli frisk vill inte vara sjuk nu när skolan börjar & det är dags för projektarbetet som är super viktigt !

Ja, jag tänkte också höra om det är någon som vill ha en frågestund isåfall så kan ni ställa era frågor här.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JOHANNA:

Sv; Åh tack desamma :) Fin outfit har du också! Kramar

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Jag har några frågor! :)



Hur är det mellan dig och Anton nu?



Hur stor är er lägenhet och hur mycket kostar den?, skulle vi kunna få se några bilder kanske? :)



Vad ska dina framtida barn heta? :D

Kommentera inlägget här :