kväll¨'

publicerat i Allmänt;
Nu ligger Wiggo i sängen & jag vet inte riktigt om han tänker somna eller inte.
Idag så har vi haft besök utav Rebecka, Johanna & Lisa sen så åkte dom precis nu . Tack för sällskapet tjejer =)
Imorgon är Wiggo ledig ifrån dagmamman så han ska spendera sin dag tillsammans med mig , mysigt! Sen så börjar ju skolan på torsdag så då får han gå till dagmamman igen . Usch vill inte alls börja skolan men på ett sätt vill jag för jag vill stå på det där flaket , vara full & bara skrika ut ... =P

Nu ska jag kolla på TV & sedan ska jag ringa ett litet samtal .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

gumman du kommer klara det här skolåret med glans! sen nästa år ska jag stå och skåla med dig när du skriker :D

2:a kommentar, skriven , av Bea Wiggosmamma:

LÄTT att du ska vara där ! ;D <3

Kommentera inlägget här :