kväller'

publicerat i Allmänt;
Nu har Wiggo somnat & jag sitter här med halv öppna ögon är fett trött . Väntar på att min lilla Lina ska ringa mig , hon skulle höra av sig till mig när hon kom hem ifrån ikea. Ring mig , jag behöver prata !  Sitter här med tusen tankar i mitt huvud och gråten i halsen, shit vad skit men det ska nog fan bli bra till slut så småning om. Be strong Bea.

Nu har jag faktiskt inte tid att skriva för jag ska lägga mig i soffan & försöka vila en stund innan det är dags för sängen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

fin blogg!

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Du är stark gumman, om du inte är tilräckligt ska jag vara det åt dig! <3 efter regn kommer solens strålar fram! Hoppas du kan sova lite iaf, vi ses direkt när du slutar skolan i morgon! puss

Kommentera inlägget här :