lekparken.

publicerat i Allmänt;

Idag så har jag & Wiggo vart i lekparken & lekt. =D det var riktigt kul & jag jagade honom runt hela lekparken & han skrattade så ljuvligt, och jag tänker bara på hur lyckligt lottad jag är som har en sån underbar son som han. Han uppskattar så himla små saker man gör & man behöver inte göra mycket för att han ska vara lycklig. mamma älskar dig. <3


efter lekturen så gick vi hem & åt lite mat sen diskade vi, sen satt vi oss i soffan & myste & kollade på film tills han då somnade i min famn. Nu sitter jag här helt ensam & jag vill nästan att lillen ska vara vaken fast de är skönt att få sin tid själv om kvällarna. Rebecka ska inte komma eftersom hon har jobbat så är hon trött & det förstår jag , jag kommer säkert vara helt död imorgon efter jobbet men sån tur är så börjar jag inte förrän 12.30 dagen efter. Men nu så ska jag kika lite på tv !

Kommentera inlägget här :