lördagskväll '

publicerat i Allmänt;

Ja, jag mår fortfarande inte sådär jättebra. Ikväll blir det väl till att sitta hemma & försöka bli helt frisk, jag har tänkt på en sak så fort jag blir frisk & kry så ska jag försöka sluta äta massa skit h& dricka massa läsk jag ska börja träna & börja sola det blir beach 2010 för min del. Here I come ! =P Som tur är så är det lång tid kvar & då har jag tid på mig att fixa till min kropp & allt. Ja ikväll då ? blir lördagsmys & film tittande för dom flesta blir det fest eller jobb men jag ska bara vara hemma & mysa. Wiggo är hemma hos sin mormor idag igen han har fått sova där dom här nätterna när jag inte mått så bra eftersom han precis har blivit frisk så känns det onödigt om jag skulle smitta honom igen & det skulle gå runt i en cirkel bara, nej det vill vi inte!

Har kollat runt lite på internet & jag är så himla sugen på att köpa lite kläder nu till vintern, lite mysiga koftor & sånt . Fast jag vill även köpa mig en ny bikini tills spanien resan men känns lite smått onödigt. Ja nu blev det här ett ganska långt inlägg. Men vad ska ni hitta på ikväll då ?=)


you know I can smile whitout you / B

Kommentera inlägget här :