Måndagskväll'

publicerat i Allmänt;
Nu sitter jag här igen  .
Idag har jag & wiggo vart och hälsat på Lina på sjukhuset , Sara var där också så vi var där en stund pratade med dom & Wiggo sprang runt som en dåre & busade ;P sedan åkte vi och hälsade på mamma & pappa på jobbet lunchade med dom sedan åkte jag , wiggo & mamma ner på stan & lagade wiggos sandaler sen så åkte jag & wiggo hem till Rebecka där han busade med rebeckas systers barn Wilma & Oliver . Wilma är 3 dagar yngre än vad Wiggo är & dom pussades & kramades , ååh så söta dom var. Efter det åkte vi & hälsade på Anton som jobbar i närheten utav Rebecka han ville träffa Wiggo så vi åkte dit blev kvar i en timme ungefär & sedan åkte vi hem. Jag la mig under solariumet & sedan hoppade jag in i duschen , Wiggo ligger & sover nu han måste väl vara helt slut efter allt bus idag.

Någon frågade ifall Wiggo kunde prata , han kan säga enstaka ord & så men inga meningar än men man förstår vad han menar ibland & så :) Nu så ska jag kolla lite på TV sedan ska jag vänta på att Anton ska komma hit , han sa att han skulle komma idag sen så ska jag krypa ner i sängen.

vi hörs !

Kommentera inlägget här :