mätt i magen & ego .

publicerat i Allmänt;
Nu har jag vart ute på en promenad med mamma & hunden. Sedan gick vi tillbaka till hennes jobb & sen åkte vi & käkade mat , jag åt fläsk , potatis med löksås på sveaplan & det smakade väl lite sådär halvt bra. =P
Har precis målat mina naglar & dom blev rosa , vad ovanligt ( not ) . Ska snart gå ner & fixa tvätten & lämna lite saker i källaren sen ska jag hämta Wiggo kl 15 sen kommer Rebecka hit efter 15.30 någon gång så får vi se vad vi hittar på . Jag är fortfarande sugen på att åka till tuna park men jag vet inte alls vad den damen säger om det, får väl fråga lite snällt & blinka med ögonen  .. =P
Nu ska jag kila & fixa lite innan det är dags att åka .



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonas:

men hallå ingen normal människa äter fläsk och löksås..:S

2:a kommentar, skriven , av Bea Wiggosmamma:

haha johodu jonas ! ;P

Kommentera inlägget här :