onsdag'

publicerat i Allmänt;
God morgon!
Jag är vaken & har vart vaken sen kl 8 . Idag börjar jag skolan 10.30 sen så slutar vi väl runt 16 har jag för mig för att det är inspark vettefan om jag ska vara med på den eller inte. Jag mår ju inte sådär jättebra är små sjuk & vill inte stå ute i det här jäkla regnet & bli ännu mer sjuk. Snart kommer Rebecka hit jag ska följa med henne till tuna park sen så skjutsar hon mig till skolan så jag slipper gå i det här vädret , vilken underbar människa hon är .. =) ja inatt så kom min syster hem ifrån spanien också så brun & fin i skillnad mot vissa andra ,( ja då syftar jag på mig själv .. =P )

men nu så ska jag kila min väg !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Fin blogg :)

Vad har du för dig nu då? :)

Kommentera inlägget här :