Onsdag'

publicerat i Allmänt;
God morgon!
Nu är Beatrice vaken , jag vaknade halv 11. Fast jag vaknade runt halv 7 också & försökte få upp Anton ur sängen för att han skulle iväg till jobbet & jag lyckades efter några minuter sen hoppade han in i duschen & jag somnade om. Wiggo är hos dagmamma idag & ska vara ledig imorgon för då åker min syster till spanien så tänkte att han skulle få träffa henne innan hon åkte. Sen så är Rebecka ledig imorgon också då vill jag leka med henne om hon inte har andra planer vill säga :P Snart ska jag hoppa in  i duschen & sedan fixa iordning mig för en runda till stan & stoppa i lite tvätt i maskinen hemma sen ska jag hämta Wiggo älskling kl 15. Kanske ska träffa Lina också efter hon vart på sjukhuset & fått reda på svar ( säger inte mer än så )

Hörs lite senare :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

jag tycker att bea ska följa med mig ut idag :D jag håller tummarna för att din mamma är snäll (A)<3

Kommentera inlägget här :