Onsdagkväll'

publicerat i Allmänt;
Här sitter jag igen , Wiggo har precis somnat han är en riktig buse den där lilla saken <3
Idag då ? ja, jag & mamma åkte ut till elgiganten för att kolla ny mobil till mig sen så gick jag & hämtade Wiggo sen gick vi ner på stan & mötte upp Lina sen så mötte jag & Wiggo upp anton gick & köpa en keps till honom & åt mcdonalds sen så gick Wiggo & jag hem hämtade bilen så åkte vi hem till mormor & morfar så här sitter jag / vi .
Väntar på att Anton ska komma hit sen så är det läggdags mitt huvud är inte så snäll mot mig :(
Imorgon åker min syster till spanien så jävla kul för henne jag vill också dra iväg men snart börjar skolan, skit !
aja, ne nu måste jag kila jag skriver nog mer imorgon . märkte att detta inlägg blev väldigt snurrigt . men men hoppas ni fattar lite grann haha !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Manilla,mamma till Liam:

Söt liten kille du har :D

hur gammal e han?

Kram

Kommentera inlägget här :