En busunge i farten.

publicerat i Allmänt;
W har vart i farten hela dagen , en riktig busunge!
Han har tvättat händerna, sedan tyckte han att sin mosters smink behövde tvättas så han tog hennes puder & tvätta de så rent med vatten! =P Men moster blev inte så glad, men det är en annan femma. Haha! Sen så tycker ju W om att rita så han kom till mig & sa " kolla mamma, ja haj jitat i Bellas bok= " Kolla mamma jag har ritat i Bellas bok " . Jag gick dit & kollade så upptäckte jag att det var i Bellas skolböcker , ups! Jag tror att hans moster är offret idag.
Sen så har W blivit så att " JAG KAN SJÄLV " så ibland får man inte riktigt hjälpa till & välja vad han ska ha för kläder på sig. Så idag slutade det såhär :




Sedan satt vi oss & kollade på Björnbröder 2 .



Och nu ska vi gå. Hejdå!

Kommentera inlägget här :