koko jaja!

publicerat i Allmänt;

Beatrice Pettersson hej jag har tråkigt.

Gabriella Pettersson
Gabriella Pettersson
jag märker det, men plugga!!!
för 13 minuter sedan
Beatrice Pettersson
Beatrice Pettersson
jag vill inte plugga, jag vill leka tittut med dig i fönstret ... kolla nu! TITTUT!
för 11 minuter sedan · Ta bort
Gabriella Pettersson
Gabriella Pettersson
o du påstår dej vara frisk som en nötkärna...sluta innan jag får psykbryt på dej!
för 10 minuter sedan
Beatrice Pettersson
Beatrice Pettersson
TITTUT ;D ., ska vi leka ? bröderna fluff med hårfönarna ?
för 9 minuter sedan · Ta bort
Beatrice Pettersson
Beatrice Pettersson
eller leka katt med våra fötter ? du är katten denna gång jag fick alltid vara katt !! eller ska vi lägga ett ägg i våra sockor & se ifall de blir en kyckling? HAHAHAHA jag kissar på mig.
för 8 minuter sedan · Ta bort
Gabriella Pettersson
Gabriella Pettersson
knasboll..sätt dej förtusan inte på vardagsrumsbordet bara..toan ligger snett bakom dej till vänster!
för ungefär en minut sedan
Beatrice Pettersson
Beatrice Pettersson
det ska jag slänga in på gpsen ;)

ja herregud, ibland har min syster & jag våra stunder ! =D

Kommentera inlägget här :