Neeää..

publicerat i Allmänt;
Idag har det vart en helt underbar dag.
Jag har mått bra & allt har gått som rinnande vatten. Säger man så?
Jag har även retat min syster som jag tycker är jättekul medans hon får psykbrott på mig! hihi, busig jag är.
happs, dags för skola imorgon igen då är det även nationella proven i matte, känns inte okej. Och jag är inte ett dugg trött, jag är fortfarande på mitt lilla bushumör, haha! Har pratat med S nyss i telefonen & berättat om mina små buslekar & S höll på att garva ihjäl sig. Ja herregud. Just det idag kom W hem med två armband på varsin arm och dom hade han gjort hos dagmamman åh gud vad fina dom var =) jag sa åt honom att säga till dagmamman att han ville göra ett åt sin mamma också,får väl se om man får något . =P

Mycket babbel babbel, men jag hoppas ni inte har missat mitt lilla inlägg nedan när jag nästan gjorde min syster hysterisk . mycket roande! GOD NATT.

pussokram

Kommentera inlägget här :