patetiska ...

publicerat i Allmänt;
Jag har då aldrig ALDRIG vart med om att W pappa har skickat ett sms & frågat " Bea kan jag ta W den o den dagen den här veckan? " ALDRIG. vet ni varför ? för han vill inte eller han orkar inte. Det handlar inte om att han inte har tid för att han har så & så mycket saker att göra. sedan brukar jag höra att han inte tar honom för att jag är elak med honom? men snälla ? vad har JAG med att han inte tar hand om sin son & göra ? det är inte mig han straffar genom att inte ta sin son utan det är W han straffar.och  Tro mig jag har 100 saker & göra jag med , men jag hinner vara med min son och vet ni varför ? joo för jag prioriterar honom först i mitt liv, för att han är mitt allt.


och nu har jag sagt allt jag tycker & tänker. att vara ärlig är det något fel med det? nu tänker jag inte svara på era frågor , ta någon mer skit. skriv vad ni vill, kasta hur mycket ni vill men en sak . JAG TAR DE INTE =).

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det du skrev är helt sant! Tror inte att någon behöver "slänga skit" på dej för att du tar ditt ansvar och värnar om din son! Du är en bra mamma!

Kommentera inlägget här :