<3

publicerat i Allmänt;
Tack för att du ringde igår , tack för att du ville prata med mig.
Det betydde mycket att du gjorde det , lyssna och förstod iaf en del av det jag sa.
Jag gjorde ett misstag , ett misstag jag ALDRIG skulle göra om. Bea har lärt sig , Bea måste lära sig vad tillit & respekt är , att inte vara så egoistiskt & orättvis. Det var ett misstag , jag har lärt mig. Våran tid tillsammans var värt mer en guld & det kommer jag alltid att minnas.

</3




Du kommer alltid att vara speciell för mig.


B / - forgive me.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

Gumman, vad skönt att det kanske känns lite bättre nu när du fått säga ditt :)

Har du lust att ses på stan nästa vecka med gossarna och ta en fika kanske? skulle vara trevligt!

Sköt om dig <3

2:a kommentar, skriven , av Jennifer:

Fan blir sur för att ni inte går tillbaka till varandra, fan ni är fina tillsammans.. ÅHHH!

Kommentera inlägget här :