En saga som aldrig fick ett lyckligt slut.

publicerat i Allmänt;

Jag vill visa att jag har gått om honom.
Att andra människor tycker att jag är värd att ge chanser till då jag innerligt
har ångrat mig & sagt förlåt tusen gånger om, gjort allt för att visa att jag är ledsen.
Att det finns folk som inte ignorerar, gömmer eller sviker sina känslor för någon.
I hur många filmer & böcker har man inte hört " följ ditt hjärta så kommer du rätt "
jag går efter det & jag följer alltid vad mitt hjärta säger , annars skulle jag nog inte sitta här idag.

I livets gång kommer du alltid att behöva göra något val , visst? men ibland vet du inte vad
du ska välja ? Och då får man ta modet till att chansa då det kanske visar sig vara det
bästa beslutet man gjort eller helt fel beslut men då ska man vara stolt över sig själv att man vågat!

Våga stå på egna ben! Ditt beslut kommer alltid bli det rätta , struna i andras synpunker .
Sätt dig ner tänk & tänk på vad du tycker är värt , vad du tycker är viktigast . Andra kan
inte göra beslut åt dig.

Skulle jag få välja mellan kärlek & vänner skulle jag i första hand ta kärleken.
Vänner kommer & vänner går & är dom riktiga vänner så väntar dom & förstår .
Kärlek?  det är det finaste man kan få av en annan människa. Skulle jag veta
att en människa vill göra mig lycklig så " visst  , jag ger dig en chans att bevisa "
Det är inte ofta man känner att någon människa är speciell för än iaf inte för mig
& det är inte ofta man känner " åh jag älskar verkligen den där personen "
ta vara på dom som verkligen älskar dig & sluta stöt bort dom, låt dom göra dig lycklig
du förlorar inget på det!


4/6-08 , är nu ett minne i mitt hjärta , ett avslutat kapitel. En ny början på ett nytt liv.

B / - forgive me.  </3

( inga kommentarer tack! )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Håller inte med den som kallar sig vän och inte kan acceptera att man väljer kärleken först. När man hittat den riktiga kärleken så bygger man sitt liv ihop och lever tillsammans dygnet runt. Det blir ens allra bästa vän och själsfrände. Vänner är viktiga men dom skaffar egna familjer och flyttar för utbildning och jobb. Och vänner behöver man för att hämta livskraft i vardagen men man skulle aldrig orka bo med dom och umgås dygnet runt, som man gör med sin kärlek och familj. Riktiga vänner finns kvar där när man behöver dom. 1000 mil emellan eller kontakt en gång om året spelar då ingen roll. Jag vet! Jag har varit gift i 25 år (träffade min man när jag var 19). Mina barndomskamrater pratar jag med en till 2 gånger per år. Men dom finns alltid i mitt hjärta och när vi pratar känns det som vi träffas varje dag! Stå på dig! Jag tycker du diskuterar moget. Men man mognar fort som förälder. Önskar dig och Viggo allt gott i livet. Du vet när du hittat den "stora" kärleken./kram

Kommentera inlägget här :