Lördag kväll!

publicerat i Allmänt;
Hejsan hoppsan!

Nu har vi haft lite folk hos oss fikat & Wiggo har kramats med Agnes ( som ni ser i inlägget nedan ) så himla söta :)
Wiggo är verkligen en liten busunge ska ta allt är person ÖVERALLT då men jag verkligen ÖVERALLT . Haha!
Idag så blir det en lugn kväll vi ska äta gott hela familjen & bara mysa. Anton kanske skulle komma hit & hälsa på min mamma eftersom hon fyller år men just nu jobbar han så jag vet inte om det blir något men kanske.  Annars så blir det jag & familjen jag ska spela Wii haha har fastnat i det där spelet speciellt bowling så jäkla kul ;D Ja, vad ska man mer säga ? hm Wiggo somna halv 7 redan :O så måste nog gå & lägga mig i tid ikväll han är nog uppe tidigt imorgon.

Jahaja, vad ska ni göra denna lördags kväll ?

Kommentera inlägget här :