lördag 3/1

publicerat i Allmänt;
Hejsan! nu sitter jag hemma hos mamma & pappa eller jag har gjort det ett tag , mamma kom & hämtade mig och wiggo imorse kl 11.. vi har ätit mat & spelat wii bowling & jag kan ju bara säga att jag har världens träningsvärk i rumpan nu haha! anton ringde nyss & han skulle komma hem idag istället för imorgon han är ju i idre och åker skidor eller snowboard eler hur de nu stavas :P
ikväll? hm ingen aning faktiskt får se hur kvällen blir , tobbe sa att han skulle ha wiggo men har inte hört av sig så ja man kan väl inte förvänta sig så mycket än..
Wiggo ligger och sover middag nu han vaknade kl 8 imorse och jag vakna utav honom som slog mig i huvudet han sover ju brevid mig om nätterna haha när inte anton är där, lilla busunge <3

jag har med mig min kamera så jag tänkte att jag ska slänga in lite bilder om jag hittar sladden & ifall jag får tid :) men men , ha de fint så länge!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lindah:

Sicket charmtroll, :)

Kommentera inlägget här :