Torsdag + frågor

publicerat i Allmänt;
Hallåj ;D just nu sitter jag i skolan & gör ingenting har lektion men väntar på mina små kycklingar johanna & sassa så vi kan börja med vårat arbete :)
igår då ? hm, ja inte mycket hände slutade kl 4 fast jag egentligen skulle sluta kl 5 så jag hade tur :) gick hem pratade lite med anton & sedan åkte jag till elgiganten för att lämna tillbaka min lånetelefon som jag fick när jag lämnade in min andra som inte gick att laga så nu går jag runt med världens snyggaste mobil ;) haha not ! shit the same ..
kollar runt på nya telefoner men vet inte vilka som är bra & vill inte ha någon skit dyr heller. Har ni några förslag så säg gärna !

jag har sett att jag fått lite frågor också jag ska svara så fort jag kan men inte just nu , ska ut till mamma & dom ikväll då kan jag sätta mig & ta mig lite tid till det. :)
Vill ni fråga något så ställ eran fråga i det här inlägget så svarar jag ikväll någon gång ;D

Ha en bra torsdag ! :) puss&kram  / bea & wiggo.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jeanny:

Söt blogg :)

2:a kommentar, skriven , av :):

Hur gammal var Wiggo när det tog slut mellan dig och hans pappa?

3:e kommentar, skriven , av Therèse:

Hoppas du haft en bra dag och även får en bra kväll :)

4:e kommentar, skriven , av Vanessa:

Hur är det mellan dej och anton egentligen ? går rykten om att det är slut !

Kommentera inlägget här :