Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sassa:

Så söt Wiggo är! Fin blogg du har föresten.

2:a kommentar, skriven , av Emily:

gud va söt han är :D:D

3:e kommentar, skriven , av Linda:

Åh, så söt! Tycker han att det är kul att rida? :)

4:e kommentar, skriven , av bea wiggosmamma:

svar : - ja han älskar det ! :)

5:e kommentar, skriven , av eva:

hej har du mirre kvar?

fin den stora bruna är.hälsa mamma.kram

6:e kommentar, skriven , av Cassandra:

Hejsan. Söker du medryttare, eller vet du någon annan som kanske gör det? Får inte vara för dyrt då jag har dålig ekonomi, men jag hjälper gärna till när det behövs osv.. Jag har ridit hela mitt liv och haft hästar sen jag var 11 år. men för ett halv år sedan så sålde vi hästarna bland annat pga ekonomi. Och jag har sedan dess försökt hitta någon häst att få rida lite på ibland. känns som ett stort hål, saknar det jätte mycket. Jobber då och då hos Carina Axling om du vet vem det är? men får inte rida där.. Så jag har i alla fall kontakt med hästar, men vill så klart också kunna rida!

Hör av dig om du vet något,

Kramar Cassandra

7:e kommentar, skriven , av Loviza:

Åh, vilken söt liten kille du har! :)

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vilken vacker Mamma du är :) Jätte fin bild på dej och din son, all lycka till er!

Kommentera inlägget här :