..

publicerat i Allmänt;
Det börjar närma sig kväller .

Jag har nästan sovit hela dagen så jäkla sjukt att man kan vara så trött :O Jag ska snart börja fixa mig lite grann inför kvällen har precis pratat med min vän & vi har besämt lite saker ( tror jag ) haha ! Får se om planerna håller sig eller inte , men det hoppas vi på ;D Vi hade iaf tänkt att träffa lite folk osv , känns som evigheter sen !

Wiggo har precis kommit ner från stallet han har hjälp sin moster att städa inne hos hästarna & han sopar för fullt .
Men nu ska jag leka lite med min bus så vi hörs senare eller imorgon igen . Då kanske jag har lite nyheter att berätta beror på hur kvällen blir ;P hihi.

/ happyface ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Hej!

Var gärna med och tävla i min blogg - ett presentkort på barnkläder hos Sweetfunky ligger i potten, som har märken som bl.a. Molo, Me Too, Diesel och Hummel.

Men skynda! Tävlingen avslutas imorgon kväll.



http://mallemu.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-400kr-hos-sweet-fun.html

Kommentera inlägget här :