God kväll måndag.

publicerat i Allmänt;
Nu har jag precis ätit & kommit ut ur duschen, riktig skönt ! Ännu en dag på jobbet också , gick bra ! :)
Efter jobbet åkte jag & hämtade min Wiggo som sov hos sin farmor inatt så dom hade honom medans jag jobbade idag ,tack för det! Sen åkte vi hem & jag la mig dirket på soffan & somnade såklart , men nu är jag lite piggare men fortfarande trött så kommer nog bli en tidig kväll ikväll iaf . Ska upp kl 6 imorgon igen & jobbar 7-14 på onsdag är det däremot kväll jag ska jobba så då får jag väl lite längre sov morgon får man hoppas på .
Vad har ni sötnötar gjort idag ?

/ hayypface ( sötnos )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therèse:

Är det snäckberget du jobbar på? Är det vårdbiträde eller vad är det du jobbar som?

2:a kommentar, skriven , av Therèse:

Okej, men visst behöver man ingen direkt utbildning för att jobba som det? :)

Kommentera inlägget här :