God kväll'

publicerat i Allmänt;
Nu har vi ätit gröt & mackor . Wiggo ligger i sängen och försöker sova tror han somnar snart eller ja han såg trött ut iaf men skenet kan berdra ;)
Ikväll ? Nja, ingenting alls ska upp & jobba imorgon visserligen var det kvällspass imorgon så börjar 16.30 - 21.30 . Sen är jag ledig två dagar & så börjar jag igen. Ska jobba nu i 4 veckor & sedan kanske det blir en tripp till spanien innan skolan så ser iaf mina planer ut just nu sen får vi se. Har ju inte sett våran fina lägenhet där nere än mamma & pappa har vart där men inte jag , så vill dit & kolla hur det ser ut .

Allt bra med er då ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofie:

Åhh låter härligt med lägenhet i Spanien! Vart i Spanien ligger den?



Angående inlägget under så tycker jag du står på dig bra!



En supermamma är bättre en ett rövhål till pappa...



Ha det gott

Kram

Kommentera inlägget här :