God morgon'

publicerat i Allmänt;
Nu är jag vaken eller har vart vaken en stund , har vart ledig nu onsdag & torsdag sen ska jag jobba imorgon & helgen så jag vilar upp mig nu :) Idag vet jag inte riktigt vad som händer kanske bara sitta i sina mjukiskläder och glo på en film eller läsa klart min bok som jag på börjat.  Det är en riktig bra bok men kommer dock inte på vad den heter just nu , :P
Ska kolla upp det om det är någon som intresserad .

Igår så var jag med Rebecka & Jonte vi var hemma hos Rebecka sen åkte vi till tuna park för att köpa en sån där grej som man sätter på upp tvn på , på väggen & sen åkte vi tillbaka gjorde det eller ja rättare sagt så kollade jag & Rebecka på när Jonte & hennes pappa satt upp den :P Sen så åkte vi till American Pizza & åt sen hyrde vi film & tillbaka till Rebecka för att inviga hennes " nya TV på väggen " skit bra blev det ! :) Ja vill ni se resultatet så gå in på RebeckasBlogg.

Nu ska jag kila igen, Wiggo är hos sin pappa ( kors i taket ) .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Vet du vad jag tycker? Du borde skaffa ensam vårdad om Wiggo eftersom hans pappa aldrig ställer upp och har honom. Förklara det för honom + att han får sig en tankeställare. Det handlar om ett barn och inte om en docka. Du är en bra mamma bea!

Kommentera inlägget här :